Koska kierrättäminen on kaunista

Jos haluat varata All Inclusive -myyntipaikan, jätäthän yhteydenottopyyntösi alla olevan lomakkeen kautta, ja me palaamme sinulle varausvahvistuksen kera 1–2 arkipäivän sisällä. All Inclusive -myyntipaikkojen varauskalenteri on jatkuvasti auki. Kerrothan meille, kuinka pitkän myyntijakson haluaisit ja mistä toimipisteestämme: Freda, Töölö tai Stockmann. Huomioithan, että valikoimamme keskittyy trendikkäisiin & laadukkaisiin naisten ja miesten vaatteisiin sekä asusteisiin.

Varaa oma myyntijaksosi


All Inclusive

Ihanan vaivatonta kierrättämistä!

Suosituin täydenpalvelun myyntipalvelumme hoitaa kaiken myynnin puolestasi. Riittää, kun vain tuot tuotteesi meille, tai voimme myös noutaa tuotteet kotioveltasi pääkaupunkiseudulla (29,90 €). Myyntipalveluun kuuluu: tuotteiden hinnoittelu, höyrytys ja esillepano, sekä myynnin jokapäiväinen seuraaminen ja rekin täyttäminen. Huolehdimme myös tuotteidesi pakkaamisesta myyntijakson päätyttyä.

HINTA

2–3 isoa* kassia / 7 päivää 49 €
4+ isoa* kassia / 10 päivää 70 €
5+ isoa* kassia / 14 päivää 98 €

Lisäksi veloitamme 50 % provision kokonaismyynnistä


Yhteydenottolomake

Lähettämiäsi tietoja käytetään yhteyden­otto­pyyntöön vastaamiseen. Käsittelemme tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti.



Myyntiehdot

Liikkeidemmme valikoima keskittyy trendikkäisiin ja laadukkaisiin premium- sekä ketjubrändeihin, kuten: Acne Studios, Arela, Arket, By Malene Birger, COS, Filippa K., Ganni, H&M, Nike, Massimo Dutti, Marimekko, Minna Parikka, & Other Stories, R/H, Samsoe Samsoe, Samuji, Second Female, Toteme, Vimma, Zara & Weekday.

Voit kuitenkin tuoda myyntijaksollesi myös muita sesonkiin sekä ajankohtaisiin trendeihin sopivia haluttuja brändejä. Ethän epäröi kysyä konsultaatiota henkilökunnaltamme koskien tuotteitasi!

Huom! Pidätämme oikeuden olla laittamatta myyntiin soveltumattomia tuotteita, jotka eivät täytä laatukriteereitämme. Tuothan meille siis ainoastaan vaatekaappisi parhaat helmet! Mikäli tuotavat tuotteet eivät vastaa laatustandardejamme, pidätämme oikeuden perua myyntijakson.

Huomioithan myös, että kaikki Reloven myyntituotteet tulee olla pestyjä, puhtaita, nukattomia sekä ehjiä.

ENNEN TUOTTEIDEN TOIMITTAMISTA

7 päivän myyntijaksolle otamme vastaan noin 50–120 tuotetta, eli 3–4 isoa kestokassillista vaatteita, maltillisen määrän kenkiä ja asusteita. 10 päivän jaksolle otamme vastaan 4–5 kassia ja 14 päivän jaksolle 5+ kassillista laadukkaita, hyväkuntoisia, sesongin- sekä trendienmukaisia tuotteita. Valikoithan myyntijaksolle sopivat tuotteet kotonasi, näin et tuo myyntijaksolle sopimattomia tuotteita mukanasi turhaan.

Lastenvaatteita, tavaraa tai kosmetiikkaa emme ota vastaan. Kenkiä sekä asusteita, kuten huiveja, vöitä, käsineitä & pipoja laitamme esille vain muutamia kerralla, joten tuothan ko. tuotteita maltillisesti ja vain myyvimmät mallit. Tuothan kaikki tuotteesi kerralla, ja huomioithan, että mikäli myyntituotteita on liian vähän, pidätämme oikeuden yhdistää tuotteet samaan rekkiin toisen asiakkaan kanssa.

Höyrytämme tuotteesi ennen esillelaittoa, joten pakatessasi tuotteitasi Sinun ei tarvitse murehtia niiden rypistymisestä. Arvokkaammat laukut, kengät, korut ja huivit laitamme myyntiin lukolliseen vitriiniin liikkeessämme.

TUOTTEIDEN TOIMITTAMINEN

Otamme myyntiin tulevia tuotteita vastaan Lauttasaaren keskusvarastollemme (Itälahdenkatu 22 A, rakennuksen sisäpihan parkkipaikan takana) ma–to klo 12–18 välillä. Huomioithan että ruuhkaisimmat tuontiajat ovat klo 16–18 välillä, jolloin on hyvä varautua odottamaan hetki. Tuothan tuotteesi meille kestokasseissa, ja tuotteet on hyvä tuoda meille viimeistään 1–2 viikkoa ennen myyntijakson alkua, jotta ehdimme hinnoitella ne hyvissä ajoin. Voit tuoda tuotteesi meille kuitenkin jo aikaisemminkin. Ilmoitathan meille, jos tuotteiden tuonti viivästyy. Sujautathan jo valmiiksi kaikkien kassien sisälle näkyvän lapun jossa lukee nimesi, kokonaiskassimäärä sekä toimipiste, esim: Etunimi Sukunimi, Stockmann, 1/3, 2/3, 3/3 jne.

Halutessasi voit myös tilata tuotteillesi noutopalvelun (29,90 €) noutamaan myyntiin tulevat tuotteet suoraan kotoasi. Noutopalvelumme toimii arkisin pääkaupunkiseudulla klo 09–21 välillä (Helsinki, Espoo, Kauniainen ja Vantaa, pois lukien Suomenlinna). Kysythän noutopalvelusta lisää henkilökunnaltamme.

MYYNTIJAKSON PÄÄTYTTYÄ

Kun myyntijakso on päättynyt, otamme Sinuun tekstiviestitse yhteyttä sopiaksemme myymättömien tuotteiden noudosta – odotathan siis yhteydenottoamme. Huomioithan, että suoritamme myyntijakson tilityksen vasta kun myymättömät tuotteet on noudettu. Suoritamme kaikki tilitykset pankkitilille, emmekä tee käteistilityksiä. All Inclusive -palvelussa on myös mahdollista lahjoittaa lopuksi kaikki myymättä jääneet tuotteet hyväntekeväisyyteen. Me toimitamme tuotteet puolestasi veloituksetta valitsemaamme hyväntekeväisyys kohteeseen. Lahjoituksesta voit sopia henkilökunnan kanssa.

Jos Sinulle tulee mitä tahansa kysyttävää, niin otathan meihin yhteyttä keskusvarastollemme 050 329 6780. Jos emme pääse vastaamaan soittoosi, niin laitathan meille tekstiviestin perään nimelläsi kuitattuna, jolloin tiedämme soittaa takaisin. Meidät tavoitat myös sähköpostitse info@relove.fi.

Reloven Lauttasaaren keskusvaraston sisäänkäynti, Itälahdenkatu 22 A, D-rappu sisäpihalla, 00210 Helsinki.


Huomioithan myös että...

• Myyntipaikka maksetaan varauksen yhteydessä ja varaus on sitova. Mikäli myyjä on estynyt käyttämään myyntijaksonsa, vuokrasummaa ei palauteta, jolloin käyttämättä jääneen myyntipaikan vuokrasumma jää asiakkaan vastuulle.​

• Relove tekee aina All Inclusive -hinnoittelun käsin, jolloin myyntiä ei voi seurata tuotekohtaisesti. Asiakas antaa Relovelle täydet oikeudet hinnoitteluun. Otamme kuitenkin asiakkaan mahdolliset hinnoittelutoiveet huomioon. Myyjä pääsee näkemään myyntisaldonsa Reloven Kirppari-Kalle-järjestelmän kautta. Saldo päivittyy järjestelmään noin 15 minuutin viiveellä.​

• Laitamme tuotteesi esille myyntirekkiin viimeistään ensimmäisenä myyntipäivänä ennen liikkeen avausta, mutta usein jo edellispäivän iltapäivänä. Tästä syystä myyntiä voi kirjautua asiakastilillesi jo myyntijaksoa edeltävänä iltana.

• Asiakas antaa Relovelle täydet oikeudet alennuksen laittamiseen ja tarvittaviin toimenpiteisiin myynnin edistämiseksi.​

• Myyntipäiviksi lasketaan liikkeen aukiolopäivät eivätkä mahdolliset kiinniolopäivät lyhennä myyntijaksoa.​

• Myyntijakson päätyttyä Reloven henkilökunta ottaa asiakkaaseen yhteyttä, kun myyntijaksolta jääneet tuotteet ovat noudettavissa. Relove säilyttää tuotteita ilmoituksesta lähtien viikon ajan, ellei asiakkaan kanssa toisin sovita. Mikäli asiakas ei kehotuksista huolimatta nouda myymättä jääneitä tuotteita, siirtyvät ne Reloven omistukseen seitsemän (7) päivän säilytyksen jälkeen. Asiakas voi myös halutessaan luovuttaa myyntijaksolta jääneet tuotteet hyväntekeväisyyteen.​

• Tuotteita saattaa välillä eksyä toisille myyntipaikoille, mutta Reloven henkilökunta tekee parhaansa palauttaakseen myyntipaikalta eksyneet tuotteet takaisin omille paikoilleen. Tuotteet ovat kuitenkin koko ajan myynnissä.

• Mikäli tuotteitasi löytyy liikkeestämme myyntijakson päättymisen jälkeen, ilmoitamme henkilökohtaisesti kaikista löydetyistä tuotteista, ja tuote tulee noutaa liikkeestämme viikon sisällä ilmoituksesta, jonka jälkeen siirrämme tuotteen hyväntekeväisyyteen.

​• Koko liiketilassamme on kameravalvonta sekä hälytysjärjestelmät. Relove ei vastaa varastetuista tai kadonneista tuotteista. Reloven henkilökunta tekee parhaansa estääkseen varkaustapaukset. Kaikki varkaustapaukset ilmoitetaan poliisille. Relove ei vastaa tuotteiden tuhoutumisesta tulipalon, vesivahingon, ilkivallan, murron tai muun yrityksestä riippumattoman syyn sattuessa.​

• Myyntipaikan vaatteiden myyntiä voidaan edistää yrityksen puolesta Reloven sosiaalisessa mediassa, johon myyjä antaa suostumuksensa.​

• Varatessaan myyntipaikan, myyjä sitoutuu noudattamaan Reloven ohjeita ja sääntöjä. Relove pidättää kaikki oikeudet muutoksiin.

Kaikki myyntipalvelut