Usein kysyttyä

Second hand & Myyntipalvelut

Kumpi myyntipalvelu minun kannattaa valita: All Inclusive vai Do It Yourself?

All Inclusive –myyntipalvelumme tarjoaa ihanan vaivattoman tavan kierrättää – hoidamme kaiken myynnin puolestasi! Do It Yourself –myyntipalvelu sopii erityisesti second hand –konkareille, joilla on hallussa tuotteiden hinnoittelu, materiaalit sekä ajankohtainen kysyntä. 

Pystynkö seuraamaan myyntiä tuotekohtaisesti?

All Inclusive -myyntijaksolla hinnoittelijamme hinnoittelevat tuotteet käsin, jonka vuoksi myynninseurannassa ja loppuraportissa ilmenee vain tuotteen tuotenumero sekä myyntihinta; myytyjä tuotteita ei siis voi eritellä tuotenimikkeiden mukaan.

Do It Yourself -myyntijaksolla voit hinnoitella tuotteet omille hinta-arkeillenne Kirppari-Kallen järjestelmässä, jolloin tuotekohtaista myyntiä on mahdollista seurata.

Voiko liikkeiden tuotteita varata?

Tuotteita ei voi varata. Instagramissa esitellyt liikkeiden second hand –ihanuudet eivät myöskään ole varattavissa.

Voinko jakaa rekin ystäväni kanssa?

Do It Yourself eli Itsehinnoittelu-myyntijakso on ihanan helppo jakaa yhdessä ystävän kanssa: Hinnoittelette tuotteet omille hinta-arkeillenne Kirppari-Kallen järjestelmässä, niin myyntivoitot on helppo jakaa keskenänne loppuraportista. Huomioithan, että tilitämme rekin kokonaismyynnin myyntijakson varanneen henkilön pankkitilille.

All Inclusive –myyntipalvelu on aina henkilökohtainen. Hinnoittelijamme hinnoittelevat tuotteet käsin, jonka vuoksi loppuraportissa ilmenee vain tuotteen viivakoodi sekä myyntihinta; myytyjä tuotteita ei siis voi eritellä loppuraportista tuotenimikkeiden tai omistajan mukaan.

Miten voin varata myyntijakson?

Tutustu myyntipalveluihimme täällä, ja varaa oma myyntijaksosi näppärästi varauslomakkeen kautta. Voit varata All Inclusive -myyntijakson myös liikkeissämme, sähköpostitse tai puhelimitse. Do It Yourself -myyntipaikkojen varauskalenterin avaamme kerran kuussa, ja ilmoitamme päivämäärän netissivuillamme etukäteen. Myyntipaikat varataan loppuun nopeasti, joten varaathan oman myyntipaikkasi heti kalenterin avautuessa! 

Mitä jos haluan peruuttaa myyntijaksoni?

Kaikki myyntipaikkavaraukset ovat aina sitovia, eikä myyntijaksoa voi peruuttaa. Huomioithan, että mikäli jätät käyttämättä myyntijaksosi, veloitamme silti myyntirekin paikkavuokran, jota emme hyvitä peruutuksen yhteydessä.

Minkälaisia tuotteita voin tuoda myyntiin Reloveen?

Valikoimamme keskittyy laadukkaisiin naisten, miesten sekä unisex vaatteisiin & asusteisiin. Myyntijaksolle tuotavien tuotteiden tulee olla sesongin (kevät/kesä– syksy/talvi) sekä ajankohtaisten trendien mukaisia. Erittäin vauhdikkaasti liikkeissämme myyvät mm. seuraavat brändit: COS, & Other Stories, Arket, Marimekko, Vimma, Minna Parikka, Ganni, Second Female, Zara, New Balance & Adidas – voit kuitenkin tuoda meille myös vintage-aarteita, luksusbrändejä sekä muita look-a-like brändejä.

Voinko tuoda miesten vaatteita myyntiin Reloveen?

Ehdottomasti voit tuoda meille myös miesten vaatteita – kaikkiin liikkeisiimme! Parhaiten Relovessa myyvät trendikkäät streetwear brändit sekä unisex-mallit. Kauluspaitoja, pukuja sekä juhlakenkiä ei valikoimiimme kannata tuoda, sillä ne myyvät heikosti.

Minkälaiset tuotteet / brändit eivät myy Relovessa?

Liikkeissämme eivät myy seuraavat vanhanajan / vanhojen trendien mukaiset tuotteet/brändit, joten näitä tuotteita emme suosittele tuomaan valikoimaamme: naisten jakkupuvut, juhlapuvut, hääpuvut, turkikset, trikoo t-paidat sekä topit, naisten sekä miesten juhlakengät ja miesten puvut sekä kauluspaidat.

Emme myöskään suosi valikoimissamme ultrapikamuotiketjujen (Shein, Boohoo, Forever21 & Pretty Little Thing) tuotteita.

Heikosti myyvät brändit: Desigual, Guess, Bik Bok, Cubus, Ril's, Gerry Weber, Gabor, Esprit, Your Face, InWear, Masai, Esmara, Liu Jo, Jackpot & S. Oliver.

Voinko tuoda myyntiin lastenvaatteita, kosmetiikkaa tai sisustustuotteita?

Reloven valikoima koostuu naisten sekä miesten vaatteista ja asusteista, joten yllämainittuja tuotteita emme ota myyntiin liikkeisiimme.

Mikä on Kirppari-Kalle?

Kirppari-Kallen on Reloven käyttämä ajanvaraus- sekä myynninseurantajärjestelmä. Löydät Kirppari-Kallen tunnukset sähköpostistasi (kurkkaathan myös roskapostikansion), joilla voit kirjautua omalla asiakastilillesi. Löydät omalta asiakastililtäsi menneet ja tulevat varauksesi, sekä ajankohtaisen myyntisaldosi. Olethan asiakaspalveluumme yhteydessä, mikäli et löydä tunnuksia sähköpostistasi.

Miten tuon tuotteeni All Inclusive -myyntijaksolle?

Otamme tuotteita vastaan ma–to klo 12–18 välillä Lauttasaaren keskusvarastollemme osoitteessa Itälahdenkatu 22 A D-rappu, 00210 Helsinki (rakennuksen perimmäinen siipi sisäpihan puolella). Voit tilata pääkaupunkiseudulla Helsingissä & Tampereella tuotteillesi myös ilmastoystävällisen noutopalvelun hintaan 29,90 € – kysy lisää henkilökunnaltamme info@relove.fi.

Mite tuon tuotteeni Do It Yourself -myyntijaksolle?

Voit tuoda tuotteesi esille myyntipaikallesi liikkeidemme aukioloaikojen mukaisesti joko edellisenä päivänä viimeisien aukiolotuntien aikana, tai sinä päivänä kun myyntijaksosi alkaa. Töölössä & Fredalla voit tuoda tuotteesi esille arkisin klo 17-19, la 17–18 & Su 16-17. Huomioithan, että liikkeeseemme ei voi jäädä sulkemisen jälkeen. Myyntirekin tulee olla tyhjä viimeisenä myyntipäivänä klo 17 mennessä ja sunnuntaisin klo 16 mennessä.

Voinko tuoda myyntiin yksittäisiä tuotteita?

Arvotilimyyntijaksolle voit tuoda yksittäisiä arvokkaampia designer-asusteitasi, kuten esimerkiksi kengät, laukun tai korun. Yksittäisiä trendituotteita voit tuoda myös verkkokauppaamme Online–myyntijaksolle. Tutustu Reloven verkkokaupan myyntipalveluun täällä.

Täytyykö minun pestä tai silittää myyntijaksolle tuotavat vaatteet?

Kaikki liikkeissämme myytävät tuotteet tulee olla pestyjä, puhtaita sekä ehjiä. All Inclusive -myyntipalveluun kuuluu tuotteiden höyrytys, joten sinun ei tarvitse huolehtia vaatteiden rypistymisestä pakatessasi tuotteita.

Kahvila

Voinko tehdä pöytävarauksen kahvilaanne?

Kyllä voit. Voit tehdä varauksen Helsingin toimipisteisiin soittamalla suoraan liikkeisiimme Fredalla Töölössä & Stockmannilla, tai sujauttamalla sähköpostia info@relove.fi. Tampereelle voit tehdä pöytävarauksen online-varauskalenterin kautta. Huomioithan, että yli 5 hengen varauksiin tarvitsemme seurueen valinnat ennakkotilauksena.

Voinko ottaa kahvilan tuotteita mukaan, tai tilata kotiin?

Kyllä voit! Meiltä saa kaikkea mukaan kierrätetyissä take away –astioissa, sekä Reloven herkut voit tilata helposti kotiin tai työpaikalle Woltin kautta.

Löytyykö valikoimistanne vegaanisia, gluteenittomia tai maidottomia tuotteita?

Kyllä löytyy. Kahvilan menusta löydät niin makeita & suolaisia aamiaissettejä sekä lounasta, kuin myös pienempiä välipaloja sekä herkkuja. Kysythän kahvilan henkilökunnalta lisätietoja allergeeneista.

Saako Relovesta lounasta?

Tarjoamme kaikissa liikkeissämme viikoittain vaihtuvia lounasannoksia arkisin koko päivän ajan, ja koko menun valikoima, mukaan lukien All Day Breakfast -setit ovat tilattavissa aamusta iltaan. Huomioithan että keittiömme sulkee tunti ennen liikkeen sulkemista. Tutustu kahviloiden valikoimaan täällä.

Saako teiltä kofeiinittomia kuumia juomia?

Valikoimistamme löytyy kofeiinitonta kahvia sekä erilaisia teelajikkeita.

Voiko liikkeissänne vierailla koiran kanssa?

Ehdottomasti! Koirat ovat Reloven liikkeiden tähtivieraita. Kysythän henkilökunnaltamme vesikuppia karvatassullesi aina tarvittaessa.

Verkkokauppa

Voinko palauttaa Reloven verkkokaupasta tilaamani tuotteet?

Voit palauttaa verkkokaupasta tilaamasi tuotteet Fredan myymäläämme (Fredrikinkatu 25, 00150 Helsinki) tai käyttäen lähetyksen mukana tullutta Postnordin palautustarraa 14 vuorokauden sisällä lähetyksen vastaanottamisesta. Huomioithan, että sinun tulee tarjota Relovelle sähköpostitse ilmoitus palautettavasta tuotteesta; sujautathan ennakkoilmoituksen palautuksesta verkkokauppa@relove.fi.

Paljon on lähetyksen toimitusmaksu, entä palautusmaksu?

Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikille yli 200 € tilauksille. Toimituskulut ovat kotimaassa 8 €, ja mikäli palautat tilauksesi, perimme 8 € käsittelykulun. Mikäli palautat koko tilauksesi, hyvitämme Sinulle alkuperäiset toimituskulut, mutta palautuksen käsittelykulu 8 € pätee.

Voinko noutaa tilauksen Reloven liikkeestä?

Verkkokaupan tilaukset voi noutaa Fredan myymälästämme (Fredrikinkatu 25, 00150 Helsinki) aukioloaikojen puitteissa. Ilmoitamme Sinulle kun tilauksesi on noudettavissa.

Voinko sovittaa verkkokaupan tuotteita liikkeissä?

Mikäli valitset toimitustavaksi noudon Fredan myymälästämme, voit samalla sovittaa tuotteesi Fredalla.

Miten voin kysyä lisätietoja verkkokaupan tuotteista, esim. lisämittoja tai lisäkuvia?

Verkkokaupan tiimi auttaa sinua mielellään puhelimitse sekä sähköpostitse!

Voinko ostaa lahjakortin Reloven verkkokauppaan?

Tällä hetkellä voit ostaa lahjakortin sekä verkkokaupastamme & liikkeistämme, joka käy niin second hand -puolelle, kahvilaan, pop-up tuotteisiin sekä myyntipalvelumaksuihin käytettäväksi.