Usein kysyttyä

Second hand & Myyntipalvelut

Miten voin varata myyntijakson?

Tutustu myyntipalveluihimme täällä, ja varaa oma myyntijaksosi näppärästi online-varauskalenterin kautta.

Pystynkö seuraamaan myyntiä tuotekohtaisesti?

All Inclusive -myyntijaksolla hinnoittelijamme hinnoittelevat tuotteet käsin, jonka vuoksi myynninseurannassa ja loppuraportissa ilmenee vain tuotteen tuotenumero sekä myyntihinta; myytyjä tuotteita ei siis voi eritellä tuotenimikkeiden mukaan.

Do It Yourself -myyntijaksolla voit hinnoitella tuotteet omille hinta-arkeillenne Kirppari-Kallen järjestelmässä, jolloin tuotekohtaista myyntiä on mahdollista seurata.

Voiko liikkeiden tuotteita varata?

Tuotteita ei voi varata. Instagramissa / TikTokissa esitellyt liikkeiden second hand –ihanuudet eivät myöskään ole varattavissa.

Voinko jakaa rekin ystäväni kanssa?

Do It Yourself eli Itsehinnoittelu-myyntijakso on ihanan helppo jakaa yhdessä ystävän kanssa: Hinnoittelette tuotteet omille hinta-arkeillenne Kirppari-Kallen järjestelmässä, niin myyntivoitot on helppo jakaa keskenänne loppuraportista. Huomioithan, että tilitämme rekin kokonaismyynnin myyntijakson varanneen henkilön pankkitilille.

All Inclusive –myyntipalvelu on aina henkilökohtainen. Hinnoittelijamme hinnoittelevat tuotteet käsin, jonka vuoksi loppuraportissa ilmenee vain tuotteen viivakoodi sekä myyntihinta; myytyjä tuotteita ei siis voi eritellä loppuraportista tuotenimikkeiden tai omistajan mukaan.

Mitä jos haluan peruuttaa myyntijaksoni?

Kaikki myyntipaikkavaraukset ovat aina sitovia, eikä myyntijaksoa voi peruuttaa. Huomioithan, että mikäli jätät käyttämättä myyntijaksosi, veloitamme silti myyntirekin paikkavuokran, jota emme hyvitä peruutuksen yhteydessä.

Minkälaisia tuotteita voin tuoda myyntiin Reloveen?

Valikoimamme keskittyy laadukkaisiin naisten, miesten sekä unisex vaatteisiin & asusteisiin. Myyntijaksolle tuotavien tuotteiden tulee olla sesongin (kevät/kesä– syksy/talvi) sekä ajankohtaisten trendien mukaisia. Erittäin vauhdikkaasti liikkeissämme myyvät mm. seuraavat brändit: COS, & Other Stories, Arket, Marimekko, Vimma, Minna Parikka, Ganni, Second Female, New Balance & Adidas – voit kuitenkin tuoda meille myös vintage-aarteita, luksusbrändejä sekä muita look-a-like brändejä.

Voinko tuoda miesten vaatteita myyntiin Reloveen?

Ehdottomasti voit tuoda meille myös miesten vaatteita – kaikkiin liikkeisiimme! Parhaiten Relovessa myyvät trendikkäät streetwear brändit sekä unisex-mallit. Kauluspaitoja, pukuja sekä juhlakenkiä ei valikoimiimme kannata tuoda, sillä ne myyvät heikosti.

Minkälaiset tuotteet / brändit eivät myy Relovessa?

Vanhojen trendien mukaiset tuotteet liikkuvat meillä heikosti, joten emme suosittele tuomaan niitä myyntijaksolle. Emme ota vastaan juhlapukuja, hääpukuja, turkiksia, miesten pukuja tai ultrapikamuotia (Shein, Boohoo, Forever21 & Pretty Little Thing).

Voinko tuoda myyntiin turkiksia tai turkistuotteita?

Otamme myyntiin liikkeisiimme laadukkaita vintage-turkkeja ja -turkistuotteita sekä eettisesti valmistettuja nahka- ja turkistuotteita, jotka on valmistettu nahka- tai ruokateollisuuden ylijäämästä. Emme hyväksy valikoimaamme epäeettisesti valmistettuja uusia turkistuotteita. Ennen tuotteen myyntiin laittamista vaadimme alkuperätodistuksen tai -selvityksen varmistaaksemme eettiset hankintakäytännöt. Emme tue uusien epäeettisesti valmistettujen turkistuotteiden tuotantoa tai niiden ostamista.

Voinko tuoda myyntiin lastenvaatteita, kosmetiikkaa tai sisustustuotteita?

Reloven valikoima koostuu naisten ja miesten vaatteista sekä asusteista, joten yllämainittuja tuotteita emme ota myyntiin liikkeisiimme.

Mikä on Kirppari-Kalle?

Kirppari-Kallen on Reloven käyttämä ajanvaraus- sekä myynninseurantajärjestelmä. Löydät Kirppari-Kallen tunnukset sähköpostistasi (kurkkaathan myös roskapostikansion), joilla voit kirjautua omalla asiakastilillesi. Löydät omalta asiakastililtäsi menneet ja tulevat varauksesi, sekä ajankohtaisen myyntisaldosi. Olethan asiakaspalveluumme yhteydessä, mikäli et löydä tunnuksia sähköpostistasi.

Miten tuon tuotteeni All Inclusive -myyntijaksolle?

Tuo, lähetä tai tilaa nouto – valitse kolmesta helposti tavasta toimittaa myyntituotteet täyden palvelun myyntijaksolle. Lue lisää & varaa täältä.

Miten tuon tuotteeni Do It Yourself -myyntijaksolle?

Voit tuoda tuotteesi esille myyntipaikallesi ensimmäisenä myyntipäivänä tai edeltävänä aukiolopäivänä kahden (2) viimeisen aukiolotunnin aikana, ja sunnuntaisin viimeisen (1) aukiolotunnin aikana. Esm. Myyntijaksosi alkaa keskiviikkona, joten voit tuoda tuotteesi esille tiistaina klo 17–19 välillä tai keskiviikkona klo 10 alkaen.

Voinko tuoda myyntiin yksittäisiä tuotteita?

Voit tuoda yksittäisiä (1-10 kpl) vaatteita ja asusteita sekä All Inclusive - että Lux-myyntijaksolle. Lue lisää täältä ja aloita myynti jo vaikka tänään!

Täytyykö minun pestä tai silittää myyntijaksolle tuotavat vaatteet?

Kaikki liikkeissämme myytävät tuotteet tulee olla pestyjä, puhtaita sekä ehjiä. All Inclusive -myyntipalveluun kuuluu tuotteiden höyrytys, joten sinun ei tarvitse huolehtia vaatteiden rypistymisestä pakatessasi tuotteita.

Onko liikkeestä ostetuilla second hand -tuotteilla palautusoikeutta?

Liikkeistämme ostetuilla second hand -tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Koska tuote on kierrätetty, tarkistathan tuotteen kunnon huolellisesti myös omalta osaltasi.

Kahvila

Voinko tehdä pöytävarauksen kahvilaanne?

Voit tehdä online-pöytävarauksen jokaiseen kahvilaamme suoraan täältä.

Voinko ottaa kahvilan tuotteita mukaan, tai tilata kotiin?

Kyllä voit! Meiltä saa kaikkea mukaan kierrätetyissä take away –astioissa, sekä Reloven herkut voit tilata helposti kotiin tai työpaikalle Woltin kautta.

Löytyykö valikoimistanne vegaanisia, gluteenittomia tai maidottomia tuotteita?

Kyllä löytyy. Kahvilan menusta löydät niin makeita & suolaisia aamiaissettejä sekä lounasta, kuin myös pienempiä välipaloja sekä herkkuja. Kysythän kahvilan henkilökunnalta lisätietoja allergeeneista.

Saako Relovesta lounasta?

Tarjoamme kaikissa liikkeissämme lounasannoksia arkisin klo 10 alkaen. Tutustu kahviloiden valikoimaan täällä.

Voiko liikkeissänne vierailla koiran kanssa?

Ehdottomasti! Koirat ovat Reloven liikkeiden tähtivieraita. Kysythän henkilökunnaltamme vesikuppia karvatassullesi aina tarvittaessa.

Verkkokauppa

Miten palautan verkkokaupasta ostetun tuotteen?

1. Varmista, että tuote on täsmälleen samassa kunnossa, kun toimitettaessa. Huomioithan, että mikäli sinetti on irrotettu, tuotetta ei voi palauttaa.

2. Täytä palautuslomake 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Löydät palautuslomakkeen täältä.

3. Lähetä palautus 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta.

4. Pakkaa tilaus alkuperäiseen pakettiin huolellisesti.

5. Paketin päälle ei tarvita palautustarraa. Laita ainoastaan tilausvahvitus paketin sisään.

6. Mene tilauksesi tietoihin, joko Budbee-tekstiviestin sisältämän linkin tai Budbee-sovelluksen kautta ja valitse "Varaa palautus"

7. Valitse mihin pakettiautomaattiin haluat tehdä palautuksen. Budbeen vahvistusviestin jälkeen sinulla on 2 tuntia aikaa mennä pakettiautomaatille, näppäillä PIN-koodi ja jättää palautuksesi automaattiin. Jos et ehdi ajoissa voit varata uuden palautuksen sovelluksesta.

8. Kun tilaus saapuu meille takaisin, tarkastamme sen kunnon ja suoritamme hyvityksen käyttämällä alkuperäisen tilauksesi maksutapaa. Huomioithan, että hyvityksessä kestää tavallisesti 1–2 viikkoa.

9. Huomioithan, että jos tuote ei ole samassa kunnossa kun toimitettaessa, emme ole velvollisia palauttamaan tuotetta. Näissä tapauksissa olemme yhteydessä asiakkaaseen.

Jos sinulla heräsi kysymyksiä tai tarvitset apua, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme verkkokauppa@relove.fi

Voinko palauttaa verkkokaupan tilauksen myymälään?

Verkkokaupan tilauksia ei voi palauttaa myymälään. Verkkokaupan tilaus on palautettava käyttäen Budbee Box tai Flex toimitusvaihtoehtoja.