Usein kysyttyä

Second hand & Myyntipalvelut

Kuinka usein liikkeiden second hand –valikoima muuttuu?

Uusia second hand –aarteita saapuu liikkeisiimme joka päivä, joten tiettyä päivää valikoiman vaihtumiselle ei ole.

Voiko liikkeiden tuotteita varata?

Harmillisesti emme varaa tuotteita. Instagramissa esitellyt liikkeiden second hand –ihanuudet eivät ole varattavissa tai ostettavissa verkkokaupastamme, eikä verkkokaupan valikoima myöskään ole myynnissä liikkeissämme.

Kumpi myyntipalvelu minun kannattaa valita: All Inclusive vai Sinä itse?

All Inclusive –myyntipalvelumme tarjoaa ihanan vaivattoman tavan kierrättää – hoidamme kaiken myynnin puolestasi! Do It Yourself –myyntipalvelu sopii erityisesti second hand –konkareille, joilla on hallussa tuotteiden hinnoittelu, materiaalit sekä ajankohtainen kysyntä. Mikäli myyntiin tuotavat tuotteet koostuvat pääasiassa hyvin edullisista ketjumerkeistä (Bik Bok, Bershka, Cubus, Lindex yms.), on myyntivoittojen takaamiseksi itsehinnoittelu myyntipalvelu varmasti sopivampi valinta.

Voinko jakaa rekin ystäväni kanssa?

Itsehinnoittelu-myyntijakso on ihanan helppo jakaa yhdessä ystävän kanssa: Hinnoittelette tuotteet omille hinta-arkeillenne Kirppari-Kallen järjestelmässä, niin myyntivoitot on helppo jakaa keskenänne loppuraportista. Huomioithan, että tilitämme rekin kokonaismyynnin myyntijakson varanneen henkilön pankkitilille.

All Inclusive –myyntipalvelu on aina henkilökohtainen. Hinnoittelijamme hinnoittelevat tuotteet käsin, jonka vuoksi loppuraportissa ilmenee vain tuotteen viivakoodi sekä myyntihinta; myytyjä tuotteita ei siis voi eritellä loppuraportista tuotenimikkeiden tai omistajan mukaan.

Miten voin varata oman myyntijaksoni?

Tutustu myyntipalveluihimme täällä, ja varaa oma myyntijaksosi näppärästi varauslomakkeen kautta. Voit varata myyntipaikan myös liikkeissämme, sähköpostitse tai puhelimitse. Huomioithan, että avaamme Do It Yourself -myyntipaikkojen varauskalenterin kerran kuussa, ja ilmoitamme päivämäärän netissivuillamme noin viikko etukäteen. Myyntipaikat varataan loppuun minuuteissa, joten varaathan oman myyntipaikkasi heti! Do It Yourself -myyntipaikan voit varata itsenäisesti Reloven Kirppari-Kallen sivuilla, ja All Inclusive -myyntipaikan voit varata sujauttamalla varauspyynnön yhteydenottolomakkeen kautta, jonka jälkeen asiakaspalvelumme palaa Sinulle varausehdotuksen kera.

Mitä jos haluan peruuttaa myyntijaksoni?

Kaikki myyntipaikkavaraukset ovat aina sitovia, eikä myyntijaksoa voi peruuttaa. Poikkeustapauksissa, kuten sairastapauksissa, myyntijakson voi toki siirtää seuraavaan sopivaan ajankohtaan. Huomioithan, että mikäli jätät käyttämättä myyntijaksosi, veloitamme silti myyntirekin paikkavuokran, jota emme hyvitä peruutuksen yhteydessä.

Minkälaisia tuotteita voin tuoda myyntiin Reloveen?

Valikoimamme keskittyy laadukkaisiin naisten sekä miesten vaatteisiin & asusteisiin. Myyntijaksolle tuotavien tuotteiden tulee olla sesongin (kevät/kesä– syksy/talvi) sekä ajankohtaisten trendien mukaisia. Erittäin vauhdikkaasti liikkeissämme myyvät mm. seuraavat brändit: COS, & Other Stories, Arket, Marimekko, Samuji, R/H, Arela, Vimma, Minna Parikka, Ganni, Second Female, Zara, H&M, Massimo Dutti, Weekday, Nike & Adidas – voit kuitenkin tuoda meille myös vintage-aarteita, luksusbrändejä sekä muita look-a-like brändejä.

Voinko tuoda miesten vaatteita myyntiin Reloveen?

Ehdottomasti voit tuoda meille myös miesten vaatteita – kaikkiin liikkeisiimme! Parhaiten Relovessa myyvät trendikkäät streetwear brändit sekä unisex-mallit. Kauluspaitoja, pukuja sekä juhlakenkiä ei valikoimiimme kannata tuoda, sillä ne myyvät heikosti.

Minkälaiset tuotteet / brändit eivät myy Relovessa?

Liikkeissämme eivät myy seuraavat tuotteet/brändit, joten näitä tuotteita emme mieluusti ota vastaan valikoimaamme: naisten jakkupuvut, juhlapuvut & hääpuvut, turkikset, trikoo t-paidat & topit, naisten & miesten juhlakengät, sekä miesten puvut sekä kauluspaidat & muut vanhemman sesongin/vuosikymmenen tuotteet.

Brändit: Desigual, Guess, Bik Bok, Cubus, Ril's, Gerry Weber, Gabor, Esprit, Your Face, InWear, Masai, Esmara, Liu Jo, Jackpot & S. Oliver.

Voinko tuoda myyntiin lastenvaatteita, kosmetiikkaa tai sisustustuotteita?

Reloven valikoima koostuu naisten sekä miesten vaatteista ja asusteista, joten yllämainittuja tuotteita emme ota myyntiin liikkeisiimme.

Mikä on Kirppari-Kalle?

Kirppari-Kallen on Reloven käyttämä ajanvaraus- sekä myynninseurantajärjestelmä. Löydät Kirppari-Kallen tunnukset sähköpostistasi, joilla voit kirjautua omalla asiakastilillesi. Löydät omalta asiakastililtäsi menneet ja tulevat varauksesi, sekä ajankohtaisen myyntisaldosi. Olethan asiakaspalveluumme yhteydessä, mikäli et löydä tunnuksia sähköpostistasi.

Mite tuon tuotteeni All Inclusive -myyntijaksolle?

Otamme tuotteita vastaan ma–to klo 12–18 välillä Lauttasaaren keskusvarastollemme osoitteessa Itälahdenkatu 22 A D-rappu, 00210 Helsinki (rakennuksen perimmäinen siipi sisäpihan puolella). Voit tilata pääkaupunkiseudulla tuotteillesi myös 100 % päästöttömän noutopalvelun hintaan 29,90 € – kysy lisää henkilökunnaltamme info@relove.fi.

Mite tuon tuotteeni Do It Yourself -myyntijaksolle?

Voit tuoda tuotteesi esille myyntipaikallesi liikkeidemme aukioloaikojen mukaisesti joko edellisenä päivänä viimeisien aukiolotuntien aikana, tai vasta sinä päivänä kun myyntijaksosi alkaa. Töölössä voit tuoda tuotteesi esille arkisin klo 17-19, la 17–18 & Su 16-17. Fredalla voit tuoda tuotteesi esille aina 1 tunti ennen liikkeen sulkemista. Huomioithan, että liikkeeseemme ei voi jäädä sulkemisen jälkeen. Myyntirekin tulee olla tyhjä Töölössä Ma-La klo 17 mennessä ja sunnuntaisin klo 16 mennessä. Fredalla myyntirekin tulee olla tyhjä aina viimeistään 1 tunti ennen liikkeen sulkemista.


Voinko tuoda myyntiin yksittäisiä tuotteita?

Arvotilimyyntijaksolle sinun on mahdollista tuoda kerralla 1–2 arvokkaampaa designer-asustettasi, kuten esimerkiksi kengät, laukku tai koru. Tuotteen myyntihinnan tulee olla vähintään 150 €. Yksittäisiä trendituotteita voit tuoda verkkokauppaamme All Inclusive Petit –myyntijaksolle. Tutustu Reloven verkkokaupan myyntipalveluun täällä.

Täytyykö minun pestä tai silittää myyntijaksolle tuotavat vaatteet?

Kaikki liikkeissämme myytävät tuotteet tulee olla pestyjä sekä ehjiä. All Inclusive -myyntipalveluun kuuluu tuotteiden höyrytys, joten sinun ei tarvitse huolehtia vaatteiden rypistymisestä pakatessasi tuotteita. Mikäli tuot tuotteitasi Sinä itse -myyntijaksolle, voit kysyä henkilökunnaltamme vaatehöyrystintä lainaan, mikäli se on vapaana.

Kahvila

Voinko tehdä pöytävarauksen kahvilaanne?

Kyllä voit. Voit tehdä varauksen soittamalla suoraan liikkeisiimme Fredalla Töölössä & Stockmannilla, tai sujauttamalla sähköpostia cafe@relove.fi. Huomioithan, että yli 5 hengen varauksiin tarvitsemme seurueen valinnat ennakkotilauksena.

Voinko ottaa kahvilan tuotteita mukaan, tai tilata kotiin?

Kyllä voit! Meiltä saa kaikkea mukaan kierrätetyissä take away –astioissa, sekä Reloven herkut voit tilata helposti kotiin tai työpaikalle Woltin kautta.

Löytyykö valikoimistanne vegaanisia, gluteenittomia tai maidottomia tuotteita?

Kyllä löytyy. Kahvilan menusta löydät niin makeita & suolaisia aamiaissettejä sekä lounasta, kuin myös pienempiä välipaloja sekä herkkuja. Kysythän kahvilan henkilökunnalta lisätietoja allergeeneista.

Saako Relovesta lounasta?

Tarjoamme kaikissa liikkeissämme viikoittain vaihtuvia lounasannoksia arkisin koko päivän ajan, ja koko menun valikoima, mukaan lukien All Day Breakfast -setit ovat tilattavissa aamusta iltaan. Huomioithan että keittiömme sulkee puolituntia ennen liikkeen sulkemista. Tutustu kahviloiden valikoimaan täällä.

Saako teiltä kofeiinittomia kuumia juomia?

Valikoimistamme löytyy kofeiinitonta kahvia sekä erilaisia teelajikkeita.

Voiko liikkeissänne vierailla koiran kanssa?

Ehdottomasti! Koirat ovat Reloven liikkeiden tähtivieraita. Kysythän henkilökunnaltamme vesikuppia karvatassullesi aina tarvittaessa.

Verkkokauppa

Voinko palauttaa Reloven verkkokaupasta tilaamani tuotteet?

Voit palauttaa verkkokaupasta tilaamasi tuotteet käyttäen lähetyksen mukana tullutta Postnordin palautustarraa 14 vuorokauden sisällä lähetyksen vastaanottamisesta. Huomioithan, että sinun tulee tarjota Relovelle sähköpostitse ilmoitus palautettavasta tuotteesta; sujautathan ennakkoilmoituksen palautuksesta verkkokauppa@relove.fi.

Paljon on lähetyksen toimitusmaksu, entä palautusmaksu?

Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikille yli 100 € tilauksille. Toimituskulut ovat kotimaassa 6 €, ja mikäli palautat tilauksesi, perimme 6 € käsittelykulun. Mikäli palautat koko tilauksesi, hyvitämme Sinulle alkuperäiset toimituskulut, mutta palautuksen käsittelykulu 6 € pätee.

Voinko noutaa tilauksen Reloven liikkeestä?

Sujautathan viestiä asiakaspalveluumme verkkokauppa@relove.fi, mikäli haluaisit noutaa tilauksesi liikkeestämme.

Voinko sovittaa verkkokaupan tuotteita liikkeissä?

Tällä hetkellä verkkokaupan tuotteita ei ole mahdollista sovittaa liikkeissämme.

Miten voin kysyä lisätietoja verkkokaupan tuotteista, esim. lisämittoja tai lisäkuvia?

Verkkokaupan tiimi auttaa sinua mielellään puhelimitse sekä sähköpostitse!

Voinko ostaa lahjakortin Reloven verkkokauppaan?

Tällä hetkellä voit ostaa lahjakortin sekä verkkokaupastamme & liikkeistämme, joka käy niin second hand -puolelle, kahvilaan, pop-up tuotteisiin sekä myyntipalvelumaksuihin käytettäväksi.