Ohjeita Myyntiin

Liikkeidemmme valikoima keskittyy trendikkäisiin ja laadukkaisiin premium- sekä ketjubrändeihin, kuten: Acne Studios, Arela, Arket, By Malene Birger, COS, Filippa K., Ganni, H&M, Nike, Massimo Dutti, Marimekko, Minna Parikka, & Other Stories, R/H, Samsoe Samsoe, Samuji, Second Female, Toteme, Vimma, Zara & Weekday. 

Voit kuitenkin tuoda myyntijaksollesi myös muita sesonkiin sekä ajankohtaisiin trendeihin sopivia haluttuja brändejä. Ethän epäröi kysyä konsultaatiota henkilökunnaltamme koskien tuotteitasi!

Huom! Pidätämme oikeuden olla laittamatta myyntiin soveltumattomia tuotteita, jotka eivät täytä laatukriteereitämme. Tuothan meille siis ainoastaan vaatekaappisi parhaat helmet! Mikäli tuotavat tuotteet eivät vastaa laatustandardejamme, pidätämme oikeuden perua myyntijakson.

Huomioithan myös, että kaikki Reloven myyntituotteet tulee olla pestyjä, puhtaita, nukattomia sekä ehjiä.

ALL INCLUSIVE

ENNEN TUOTTEIDEN TOIMITTAMISTA

7 päivän myyntijaksolle otamme vastaan noin 50–120 tuotetta, eli 3–4 isoa kestokassillista vaatteita, maltillisen määrän kenkiä ja asusteita. 10 päivän jaksolle otamme vastaan 4–5 kassia ja 14 päivän jaksolle 5+ kassillista laadukkaita, hyväkuntoisia, sesongin- sekä trendienmukaisia tuotteita. Valikoithan myyntijaksolle sopivat tuotteet kotonasi, näin et tuo myyntijaksolle sopimattomia tuotteita mukanasi turhaan.

Lastenvaatteita, tavaraa tai kosmetiikkaa emme ota vastaan. Kenkiä sekä asusteita, kuten huiveja, vöitä, käsineitä & pipoja laitamme esille vain muutamia kerralla, joten tuothan ko. tuotteita maltillisesti ja vain myyvimmät mallit. Tuothan kaikki tuotteesi kerralla, ja huomioithan, että mikäli myyntituotteita on liian vähän, pidätämme oikeuden yhdistää tuotteet samaan rekkiin toisen asiakkaan kanssa.

Höyrytämme tuotteesi ennen esillelaittoa, joten pakatessasi tuotteitasi Sinun ei tarvitse murehtia niiden rypistymisestä. Arvokkaammat laukut, kengät, korut ja huivit laitamme myyntiin lukolliseen vitriiniin liikkeessämme.

TUOTTEIDEN TOIMITTAMINEN

Otamme myyntiin tulevia tuotteita vastaan Lauttasaaren keskusvarastollemme (Itälahdenkatu 22 A, rakennuksen sisäpihan parkkipaikan takana) ma–to klo 12–18 välillä. Huomioithan että ruuhkaisimmat tuontiajat ovat klo 16–18 välillä, jolloin on hyvä varautua odottamaan hetki. Tuothan tuotteesi meille kestokasseissa, ja tuotteet on hyvä tuoda meille viimeistään 1–2 viikkoa ennen myyntijakson alkua, jotta ehdimme hinnoitella ne hyvissä ajoin. Voit tuoda tuotteesi meille kuitenkin jo aikaisemminkin. Ilmoitathan meille, jos tuotteiden tuonti viivästyy. Sujautathan jo valmiiksi kaikkien kassien sisälle näkyvän lapun jossa lukee nimesi, kokonaiskassimäärä sekä toimipiste, esim: Etunimi Sukunimi, Stockmann, 1/3, 2/3, 3/3 jne.

Halutessasi voit myös tilata tuotteillesi noutopalvelun (29,90 €) noutamaan myyntiin tulevat tuotteet suoraan kotoasi. Noutopalvelumme toimii arkisin pääkaupunkiseudulla klo 09–21 välillä (Helsinki, Espoo, Kauniainen ja Vantaa, pois lukien Suomenlinna). Kysythän noutopalvelusta lisää henkilökunnaltamme.

MYYNTIJAKSON PÄÄTYTTYÄ

Kun myyntijakso on päättynyt, otamme Sinuun tekstiviestitse yhteyttä sopiaksemme myymättömien tuotteiden noudosta – odotathan siis yhteydenottoamme. Huomioithan, että suoritamme myyntijakson tilityksen vasta kun myymättömät tuotteet on noudettu. Suoritamme kaikki tilitykset pankkitilille, emmekä tee käteistilityksiä. All Inclusive -palvelussa on myös mahdollista lahjoittaa lopuksi kaikki myymättä jääneet tuotteet hyväntekeväisyyteen. Me toimitamme tuotteet puolestasi veloituksetta valitsemaamme hyväntekeväisyys kohteeseen. Lahjoituksesta voit sopia henkilökunnan kanssa.

Noudon yhteydessä Sinulle annetaan tilitysraportti, josta näet kaikki myydyt tuotteet, mutta huomioithan , että tuotteita ei ole raportissa määritetty myytyjen tuotteiden nimien mukaan. Tilitysraportissa näkyy siis vain tuotteen viivakoodi sekä hinta, jolla tuote on myyty. Emme siis voi täsmentää sitä, mikä tuote on myyty milläkin hintaa. Tilitysraportissa näet myös kappalemäärän sekä tilityssumman. Tilitys näkyy tililläsi viikon kuluessa. Huomioithan, että pyhäpäivät saattavat vaikuttaa tilityksen maksuun. 

Jos Sinulle tulee mitä tahansa kysyttävää, niin otathan meihin yhteyttä keskusvarastollemme 050 329 6780. Jos emme pääse vastaamaan soittoosi, niin laitathan meille tekstiviestin perään nimelläsi kuitattuna, jolloin tiedämme soittaa takaisin. Meidät tavoitat myös sähköpostitse info@relove.fi.

Reloven Lauttasaaren keskusvaraston sisäänkäynti, Itälahdenkatu 22 A sisäpiha, 00210 Helsinki.


DO IT YOURSELF

Voit tuoda tuotteesi esille myyntipaikallesi edellisenä iltana liikkeen viimeisen aukiolotunnin aikana, kuin jolloin varauksesi alkaa. Huomioithan, että liikkeeseemme ei voi jäädä sulkemisen jälkeen. Rekki vapautuu Sinulle tasatunnilla klo 17/18/16, riippuen toimipaikasta sekä aukioloistamme. Kurkkaa liikkeidemme aukioloajat täältä.

Voit noutaa tyhjät tai jo valmiiksi hinnoittelemasi tarra-arkit liikkeestämme Sinulle sopivana aikana. Huomioithan että vain Kirppari-Kallen järjestelmässä hinnoitellut tuotteet näkyvät tuotenimikkeineen myyntiraportissa, ja käsin hinnoitellut hintatarrat näkyvät myyntiraportissa nimettöminä tuotteita. Voit kiinnittää hintatarrat tuotteisiin jo valmiiksi kotona, tai tuonnin yhteydessä. Huomiothan kuitenkin, että liikkeeseemme ei voi jäädä sulkemisen jälkeen laittamaan omaa myyntirekkiä valmiiksi.

Tässä vielä muutamia tärppejä myyntijaksoasi varten:

  • Huomioithan, että liikkeissämme on kahta erilaista rekkityyppiä; lattiarekkejä sekä korkeampia seinärekkejä. Seinärekit sopivat mainiosti pidemmille takeille & mekoille, ja lattiarekkipaikalle mahtuu hieman enemmän asusteita suuremman alatason ansiosta. Huomioithan rekkimallin tuotteiden esillepanossa, ja kysythän henkilökunnaltamme apua tarvittaessa.
  • Huomoithan, että rekkiä ei kannata laittaa liian täyteen, jottei myyntisi kärsi. Rekissä tulee olla hyvin tilaa selata tuotteita. Voit täydentää rekkiä koko myyntijaksosi ajan.
  • Kenkiä sekä muita asusteita tulee laittaa esille kerrallaan maltillisesti, noin 3–5 paria/mallia, sillä ko. tuotteet myyvät hitaammin.
  • Henkareita voit hakea lisää kassalta ja voit pyytää myös henkilökunnalta apua tuotteiden esillepanossa.
  • Hintatarrat tulee kiinnittää tuotteisiin esim. hakaneuloilla – pelkkä tarrakiinnitys ei riitä. Hakaneuloja voit halutessasi ostaa kassalta.
  • Hälyttimiä voit halutessasi vuokrata kassalta hintaan 0,20 € / kpl.
  • Myyntijaksoon kuuluu 2 tarra-arkkia. Lisäarkit maksavat 1 €/arkki. Emme hyväksy kassalla käsinmuutettuja hintoja, joten koko tarra on vaihdettava.
  • Rekin tulee olla tyhjä viimeisenä myyntipäivänä viimeistään 1 h ennen liikkeen sulkemista. Tyhjentämättömästä rekistä veloitamme 40 € sakkomaksun.

Tavaran, sisustustuotteiden, kosmetiikan sekä kopiotuotteiden myynti on kiellettyä. Ethän käytä rekissä omia somisteita. Voit kysyä henkilökunnaltamme pientä säilytyskoria asusteille, joka mahtuu rekin alatasolle. Ethän myöskään sijoittele tuotteitasi ikkuna- tai pöytätasoille liikkeessämme

Jos Sinulle tulee mitä tahansa kysyttävää, niin otathan meihin yhteyttä! Töölön liikkeemme puhelinnumero on 046 9226 960 ja Fredan liikkeemme puhelinnumero on 050 4625 151. Jos emme pääse vastaamaan soittoosi, niin laitathan meille tekstiviestin perään nimelläsi kuita, jolloin tiedämme soittaa takaisin.