Myyntituotteet

Millaisia tuotteita Relovessa myydään?

Reloven All Inclusive -myyntijaksolla voit myydä naisten, miesten ja unisex vaatteita, kenkiä, koruja, laukkuja ja muita asusteita. 

Otamme myyntiin:

  • Sesonkiin sekä tämän hetken trendeihin sopivia tuotteita
  • Naisten ja miesten tuotteita
  • Ehjiä, nukattomia, laadukkaita ja hyväkuntoisia tuotteita
  • Pestyjä ja tahrattomia tuotteita

Relove Oy pidättää oikeuden hinnoitella tuotteet kysyntä, brändi, materiaali ja sesonki huomioiden. Emme laita myyntiin myyntiehtojen vastaisia tuotteita, ja myyntiin hinnoitellaan vain tuotteet, joilla asiantuntijatiimimme näkee olevan kysyntää. Jokaisesta meille tuodusta tuotteesta veloitetaan hinnastomme mukainen käsittelymaksu / tuote.

Kuinka paljon myytävää voin tuoda myyntijaksolleni?

  • 7 päivän myyntijaksolle hinnoittelemme vähintään 44 myyntiehtojemme mukaista vaatetta tai asustetta.
    Kenkiä hinnoittelemme esille 1–5 paria. Koruja ja muista asusteita voit tuoda meille maltillisen määrän.
  • 14 päivän myyntijaksolle hinnoittelemme vähintään 66 myyntiehtojemme mukaista vaatetta tai asustetta
    Kenkiä hinnoittelemme esille 1–5 paria. Koruja ja muista asusteita voit tuoda meille maltillisen määrän. Jos Sinulta löytyy vieläkin enemmän tuotteita niin voit aina varata uuden myyntijakson.

Millaisia tuotteita Relovessa ei myydä?

  • Tuotteita joilla ei ole kysyntää.
  • Rikkinäisiä, nukkaisia tai muutoin huonokuntoisia tuotteita.
  • Tuotteita suoraan säilytyksestä; pesethän tuotteesi ennen meille tuomista.
  • Tuotteita joissa on pinttymiä tai tahroja; suosittelemme tarkistamaan erityisesti kainalo ja niska-alueen värjäämien varalta.
  • Tuotteita joissa on voimakas tuoksu.
  • Kosmetiikkaa, sisustustavaraa, lastenvaatteita, alusasuja.
  • Kopiotuotteita; huomioithan että henkilökuntamme voi vaatia aitoustodistusta arvokkaammille tuotteille myyntiehtona.
  • Miesten juhlapukuja, naisten tanssiais- tai hääpukuja.
  • Ultrapikamuotimerkkien tuotteita (esim. Shein).

Relove Oy pidättää oikeuden hinnoitella tuotteet kysyntä, brändi, materiaali ja sesonki huomioiden. Emme laita myyntiin myyntiehtojen vastaisia tuotteita, ja myyntiin hinnoitellaan vain tuotteet, joilla asiantuntijatiimimme näkee olevan kysyntää. Jokaisesta meille tuodusta tuotteesta veloitetaan hinnastomme mukainen käsittelymaksu / tuote.

Kuka vastaa tuotteiden pesusta ja silityksestä?

Asiakkaan tulee pestä tuotteet ennen myyntijaksolle tuomista. Jos tuotteissa on tahraa/likaa, joka ei lähde pesussa, ei tuotetta kannata tuoda turhaan myyntijaksolle. 

Jos tuotteet ovat käyttämättömiä ja niissä on laput kiinni, ei niitä tarvitse pestä tai alkuperäisiä hintalappuja irrottaa. Tuotteita, jotka eivät kestä vesipesua, ei tarvitse pestä, niille riittää esimerkiksi tuuletus. 

Me höyrytämme tuotteet puolestasi, joten Sinun ei tarvitse huolehtia niiden rypistymisestä.

Tuotteiden pakkaaminen

Pakkaathan tuotteet kestokasseihin, joihin olet kiinnittänyt lapun, jossa lukee nimesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi, myyntipalvelu, myyntipiste sekä kassien kokonaismäärä (Etunimi Sukunimi, 050 123456, info@relove.fi, All Inclusive, Töölö, 1/3, 2/3, 3/3). 

Nimilapun kiinnittäminen kasseihin on erittäin tärkeää, jotta pystymme erottamaan tuotteesi muiden asiakkaiden tuotteista.

Kierrätämme kestokassit puolestasi, joten huomioithan, että tuotteesi voidaan pakata noudettavaksi eri kasseihin kuin missä toit ne.

Tuotteiden toimittaminen myyntijaksolle

Milloin voin toimittaa tuotteeni myyntijaksolleni?

Otamme tuotteitasi vastaan 3-10 arkipäivää ennen myyntijaksosi alkamista ja tuotteita voit tuoda meille arkisin klo 11-18 välillä siihen Relove-liikkeeseen, jossa myyntijaksosi on alkamassa. Viikonloppuisin emme ota tuotteita vastaan. 
Toimitathan kaikki myyntiin tulevat tuotteet meille kerralla. Emme ota lisää tuotteita vastaan kesken myyntijakson. Mikäli Sinulta löytyy lisää myytävää, voit varata uuden myyntijakson online-varauskalenterin kautta.

Voit myös korottaa myyntijaksosi All Inclusive Plus -myyntijaksoon, jolloin noudamme tuotteet kotoasi. Myyntijakson voit korottaa laittamalla meille sähköpostia info@relove.fi. Myyntijakson korotuksen hinta on 20 €.


Tai jos varasit myyntijakson Tampereelle ja haluat toimittaa tuotteet Helsinkiin, voit viedä tuotteesi Helsingin Stockmannin Reloveen. Tuotteet tulee tässä tapauksessa toimittaa meille kaksi viikkoa ennen myyntijaksosi alkamista.

Tai jos varasit myyntijakson Lentoaseman Reloveen, voit toimittaa tuotteet Reloven toimipisteelle Bulevardille (Bulevardi 3 B 37, 00120 Helsinki. Bulevardin ja Yrjönkadun kulmassa, vanhaa kirkkopuistoa vastapäätä). Tuotteet tulee tässä tapauksessa toimittaa meille viimeistään 7 arkipäivää ennen myyntijaksosi alkamista. Otamme tuotteita Bulevardilla vastaan ma-pe klo 9-16 välillä. Toimipisteemme tunnistat Relove-logosta ja tulemme avaamaan oven ovikelloa soitettaessa. Viikonloppuisin emme ole paikalla vastaanottamassa tuotteita.

Myöhässä toimitettujen tuotteiden ehtimistä ajallaan myyntijaksolle emme voi taata. Ilmoitathan meille, jos tuotteiden tuonti viivästyy.

Mihin toimitan myyntituotteeni?

Voit tuoda tuotteet siihen Relove-liikkeeseen, jossa myyntijaksosi on alkamassa. Toimitathan kaikki myyntiin tulevat tuotteet meille kerralla. Emme ota lisää tuotteita vastaan kesken myyntijakson. Mikäli Sinulta löytyy lisää myytävää, voit varata uuden myyntijakson online-varauskalenterin kautta. Myymäläkohtaiset toimitusajat löydöt kohdasta: Milloin voin toimittaa tuotteeni myyntijaksolleni?

Voit myös korottaa myyntijaksosi All Inclusive Plus -myyntijaksoon, jolloin noudamme tuotteet kotoasi. Myyntijakson voit korottaa laittamalla meille sähköpostia info@relove.fi. Myyntijakson korotuksen hinta on 20 €.


Jos varasit myyntijakson Tampereelle ja haluat toimittaa tuotteet Helsinkiin, voit viedä tuotteesi Helsingin Stockmannin Reloveen.


Jos varasit myyntijakson Lentoaseman Reloveen, voit toimittaa tuotteet Reloven toimipisteelle Bulevardille (Bulevardi 3 B 37, 00120 Helsinki. Bulevardin ja Yrjönkadun kulmassa, vanhaa kirkkopuistoa vastapäätä). Tuotteet tulee tässä tapauksessa toimittaa meille viimeistään 7 arkipäivää ennen myyntijaksosi alkamista. Otamme tuotteita Bulevardilla vastaan ma-pe klo 9-16 välillä. Viikonloppuisin emme ole paikalla vastaanottamassa tuotteita.

Myöhässä toimitettujen tuotteiden ehtimistä ajallaan myyntijaksolle emme voi taata. Ilmoitathan meille, jos tuotteiden tuonti viivästyy.

Varasin All Inclusive Plus -myyntipalvelun ja minulle kuuluu  ilmastoystävällinen kotinoutopalvelu. Miten tilaan noudon?

Jos korotit All Inclusive Plus -myyntipalveluun, kuuluu sinulle ilmastoystävällinen kotinoutopalvelu.

Noutopalvelumme toimii arkisin pääkaupunkiseudulla klo 08–21 välillä (Helsinki, Espoo, Kauniainen ja Vantaa, pois lukien Suomenlinna) ja Tampereella 8-16 välillä.


Sinun tulee valita kolmen tunnin aikaikkuna, jolloin olet kotona luovuttamassa kassit kuriirille. Noutopalvelun voit tilata laittamalla päivän, kellonajan ja osoitetietosi sekä koko nimesi meille sähköpostilla info@relove.fi, otsikolla "Kotinoutopalvelu".

Mikäli haluat peruuttaa noutopalvelun, tulee siitä ilmoittaa meille puhelimitse vähintään 24 h ennen noutoa. Noudon voit tilata vaikka heti ja noudon ajankohta voi olla 3-10 päivää ennen myyntijaksosi alkamista, myyntipaikastasi riippuen (ks. Milloin voin toimittaa tuotteeni myyntijaksolleni?)

Myyntijakson alkaminen

Milloin myyntijaksoni alkaa?

Näet myyntijaksosi alustavan alkamispäivämäärän Kirppari-Kallesta kohdasta omat varaukset. Myyntijaksosi voi alkaa ennen tai jälkeen alustavan alkamispäivän. Myyntijaksosi alkaa, kun tuotteesi on laitettu myyntiin ja saat myyntijakson alkamisesta ilmoituksen sähköpostitse.

Myyntijakson päättyminen, tuotteiden nouto ja tilitys

Milloin minun tulee noutaa myymättä jääneet tuotteet?

Myymättä jääneet tuotteet tulee noutaa seitsemän (7) päivän kuluessa yhteydenotostamme. Noutamatta jääneet tuotteet siirtyvät Reloven omistukseen. Tuotteet voit noutaa siitä Relove-liikkeestä, jossa myyntijaksosi on ollut, arkisin klo 10-18 välillä. 

Jos myyntijaksosi oli Tampereella ja toimitit tuotteet Helsingin Stocmannin Reloveen, niin myös tuotteiden nouto tapahtuu Helsingin Stockmannin Relovesta.

Jos myyntijaksosi oli Lentoaseman Relovessa, voit noutaa tuotteet Reloven toimipisteeltä Bulevardilta (Bulevardi 3 B 37, 00120 Helsinki. Bulevardin ja Yrjönkadun kulmassa, vanhaa kirkkopuistoa vastapäätä) arkisin klo 9-16 välillä.

Milloin myyntijaksoni päättyy?

Myyntijaksosi päättyy alustavasti Kirppari-Kallen tililläsi määriteltynä päivänä. Odotathan kuitenkin yhteydenottoamme, ennen tuotteiden noutamista.

Joskus myyntijaksoa voidaan jatkaan Reloven toimesta ja tästä ilmoitetaan Sinulle erillisellä sähköpostilla. Olemme Sinuun yhteydessä sähköpostitse viimeistään kahden (2) kuukauden kuluessa myyntijakson alkamisesta. Myyntijakson pidentäminen Reloven toimesta ei aiheuta Sinulle lisäkustannuksia.

Milloin tilitys myynneistä tehdään?

Myyntijakson tilitys suoritetaan myymättömien tuotteiden noudon yhteydessä ja tilitettävä summa näkyy pankkitililläsi seitsemän (7) arkipäivän kuluessa.
Tilitys suoritetaan aina pankkitilille, jonka olet tallentanut Kirppari-Kalleen, emmekä tee käteistilityksiä.

Tilityksessä vähennetään hinnaston mukainen käsittelymaksu per tuote. Käsittelymaksun kokonaissumma määrittyy tuomiesi tuotteiden määrän perusteella. Käsittelymaksu veloitetaan sekä myyntiin sopivista että myyntiin sopimattomista tuotteista.

Voinko lahjoittaa myymättä jääneet tuotteeni hyväntekeväisyyteen kauttanne?

Sinun on myös mahdollista lahjoittaa lopuksi kaikki myymättä jääneet tuotteet hyväntekeväisyyteen. Me toimitamme tuotteet tai niistä kertyvän tuoton puolestasi veloituksetta valitsemaamme hyväntekeväisyyskohteeseen. 

Ilmoitathan meille sähköpostitse tai tekstiviestitse, jos haluat lahjoittaa myymättä jääneet tuotteet hyväntekeväisyyteen kauttamme. Tällöin teemme sinulle tilityksen etänä.

Yhteystietomme löydät täältä.

Varaukseni

Mikä on Kirppari-Kalle?

Kirppari-Kalle on online-varausjärjestelmä, johon Reloven myyntijaksosi varauksesi on tehty. Online-varausjärjestelmän kautta pääset maksamaan myyntijaksosi varauksen ja tekemään uusia varauksia. 

Mistä löydän varaukseni?

Löydät varauksesi kirjautuessasi Kirppari-Kalleen kohdasta omat varaukset. Varauksesi alkamisajankohta on alustava.

Myynnin seuranta

Kirppari-Kallen kautta Sinun on mahdollista seurata kokonaismyyntiäsi. Kokonaismyynnistä 50 % maksetaan Sinulle ja tästä vähennetään käsittelymaksu 0,30 € / meille toimittamasi tuote.

Hinnoittelu tehdään käsin, joten tuotekohtaista myyntiä ei ole mahdollista seurata.

Omat yhteystiedot

Lisääthän tilinumerosi ja ajankohtaiset yhteystietosi (sähköposti ja puhelinnumero) Kirppari-Kallen järjestelmään. Olemme sinuun yhteydessä myyntijakson alkamisesta ja päättymisestä.

Tilitys tehdään myyntijakson päätyttyä tallentamallesi tilinumerolle.

Miten ja milloin maksan myyntijakson?

Myyntijakson pääset maksamaan Kirppari-Kallessa varauksen yhteydessä, kun olet lisännyt myyntijakson ostoskoriin. Jos henkilökuntamme teki varauksen puolestasi, niin pääset maksamaan myyntijakson Kirppari-Kallessa kohdasta "omat varaukset".

Myyntijakson voit maksaa myös missä tahansa Relove-liikkeessä.

Myyntijakso tulee maksaa varauspäivänä.

Tilitys

Tilityksen teemme Sinulle aina myymättä jääneiden vaatteiden noudon yhteydessä tai lahjoittaessasi tuotteet hyväntekeväisyyteen. Kaikki tilitykset tehdään suomalaiselle pankkitilille, emme tee käteistilityksiä. Kirppari-Kallessa näkyvästä kokonaismyynnistä maksetaan 50 % Sinulle ja tästä summasta vähennämme käsittelymaksun 0,30 € / tuote.