Online-myyntijaksolla me hoidamme kaiken puolestasi. Hinnoittelemme, höyrytämme, kuvaamme ja laitamme tuotteet myyntiin sekä postitamme ne puolestasi - sinun tarvitsee siis vain toimittaa tuotteet meille! 

Verkkokaupan valikoima keskittyy trendikkäisiin ja laadukkaisiin high-end, premium- sekä ketjumerkkeihin. Tällä hetkellä myyvimpiä merkkejä ovat esimerkiksi: Acne Studios, Arket, Louis Vuitton, Gauhar, Gucci, Prada, Ganni, Marimekko, Minna Parikka & Other Stories, Samsoe Samsoe, Toteme, Vimma. Voit kuitenkin tuoda myyntijaksollesi myös muita sesonkiin sekä ajankohtaisiin trendeihin sopivia haluttuja merkkejä. Ethän epäröi kysyä konsultaatiota henkilökunnaltamme koskien tuotteitasi!

Reloven verkkokaupassa voit myydä:

  • Tuotteita, joiden jälleenmyyntiarvo on vähintään 20 €. Emme laita myyntiin tuotteita, joiden jälleenmyyntiarvon arvioimme olevan alle 20 €.
  • Voit tuoda myyntiin juuri sen verran tuotteita*, kun sinulta löytyy - tärkeintä on, että tuotteet ovat sesonkiin ja trendeihin sopivia.
  • Ehjiä, nukattomia ja hyväkuntoisia tuotteita.
  • Pestyjä ja tahrattomia tuotteita.
  • Arvokkaampia designer-tuotteita; tuotteita myydessä kannattaa varata mukaan aitoustodistus tai alkuperäinen ostokuitti.

Huomaathan, että kaikista meille tuoduista tuotteista veloitamme käsittelymaksun 1 € / tuote, joten valikoithan online-myyntijaksolle vain vaatekaappisi parhaat helmet! Käsittelymaksu veloitetaan sekä myyntiin sopivista että myyntiin sopimattomista tuotteista.

*Tuotteita eli vaatteita, kenkiä, laukkuja, koruja, aurinkolaseja ja muita asusteita

Emme ota vastaan:

  • Rikkinäisiä, nukkaisia tai muutoin huonokuntoisia tuotteita.
  • Tuotteita, joiden jälleenmyyntiarvo on alle 20 €.
  • Tuotteita suoraan säilytyksestä; pesethän tuotteesi ennen meille tuomista.
  • Tuotteita, joissa on pinttymiä tai tahroja; suosittelemme tarkistamaan erityisesti kainalo ja niska-alueen värjäämien varalta.
  • Kosmetiikkaa, sisustustavaraa, lastenvaatteita, alus- tai uima-asuja.
  • Kopiotuotteita; huomaathan että henkilökuntamme voi vaatia aitoustodistusta arvokkaammille tuotteille myyntiehtona.

Relove Oy pidättää oikeuden hinnoitella tuotteet kysyntä, brändi, materiaali ja sesonki huomioiden. Emme laita myyntiin myyntiehtojen vastaisia tuotteita, ja myyntiin hinnoitellaan vain tuotteet, joilla asiantuntijatiimimme näkee olevan kysyntää.

Ennen tuotteiden toimittamista

  • Sinulle on luotu Kirppari-Kallen tunnukset varauksen yhteydessä ja ne on lähetetty erillisenä sähköpostiviestinä (kurkkaathan myös roskapostin). Mikäli sinulla on jo olemassa olevat tunnukset Kirppari-Kalleen, tehdään varaus näille tunnuksille, eikä erillistä sähköpostia lähetetä.

  • Lisääthän tilinumerosi ja ajankohtaiset yhteystietosi (sähköposti ja puhelinnumero) Kirppari-Kallen järjestelmään. Olemme sinuun yhteydessä myyntijakson alkamisesta ja päättymisestä. Tilitys tehdään myyntijakson päätyttyä tallentamallesi tilinumerolle.

  • Valikoithan myyntijaksolle sopivat tuotteet kotonasi – näin et tuo myyntijaksolle sopimattomia tuotteita mukanasi turhaan. Tuotteiden tulee olla puhtaita, tahrattomia, nukattomia, ehjiä, hyväkuntoisia ja sesonkiin ja tämän hetken trendeihin sopivia.

  • Pesethän tuotteet ennen myyntijaksolle tuomista. Jos tuotteet ovat käyttämättömiä ja niissä on laput kiinni, ei niitä tarvitse pestä tai alkuperäisiä hintalappuja irroittaa. Tuotteita, jotka eivät kestä vesipesua ei tarvitse pestä, vaan niille riittää esimerkiksi tuuletus.

  • Pakkaathan tuotteet kestokasseihin, joihin olet kiinnittänyt lapun, jossa lukee nimesi, myyntipalvelu, myyntipiste sekä kassien kokonaismäärä (Etunimi Sukunimi, Online, 1/3, 2/3, 3/3). Kierrätämme kestokassit puolestasi, joten huomioithan, että tuotteesi voidaan pakata noudettavaksi eri kasseihin kuin missä toit ne. Höyrytämme tuotteesi ennen myyntiin laittamista, joten sinun ei tarvitse murehtia niiden rypistymisestä.

  • Ilmoitathan meille ennen tuotteiden toimittamista, mistä toimipisteestämme haluat myymättä jääneet tuotteet hakea, tai mikäli haluat lahjoittaa ne hyväntekeväisyyteen kauttamme.

Tuotteiden toimittaminen

  • Voit toimittaa myyntiin tulevat tuotteesi meille heti kun Online-myyntijakson varaus on vahvistettu sähköpostitse. Myyntijaksosi alkaa viimeistään kahden viikon kuluttua tuotteiden toimittamisesta.
  • Toimitathan kaikki myyntiin tulevat tuotteet meille kerralla.
  • Helsingissä otamme myyntiin tulevia tuotteita vastaan Ma-To klo 12–18, Lauttasaaren hinnoittelustudiollemme (Itälahdenkatu 22 A, rakennuksen sisäpihalla). Viikonloppuisin ja arkipyhinä hinnoittelustudiomme on suljettu. Voit myös toimittaa myyntiin tulevat tuotteet mihin tahansa Relove-liikkeeseen.
  • Tampereella otamme myyntiin tulevia tuotteita vastaan suoraan Tampereen Stockmannin Reloveen (Hämeenkatu 4, 33100 Tampere, tavaratalon 3. kerros) arkisin aukioloaikojemme puitteissa.
  • Voit myös tilata tuotteillesi ilmastoystävällisen kotinoutopalvelun. Noutopalvelumme toimii arkisin pääkaupunkiseudulla klo 08–21 välillä (Helsinki, Espoo, Kauniainen ja Vantaa, pois lukien Suomenlinna) ja Tampereella 08–16 välillä. Sinun tulee valita kolmen tunnin aikaikkuna, jolloin olet kotona luovuttamassa tuotteesi kuriirille. Noutopalvelun voit tilata laittamalla päivän, kellonajan ja osoitetietosi sekä koko nimesi meille sähköpostitse verkkokauppa@relove.fi.

Myyntijakson alkaminen

  • Saat sähköpostitse ilmoituksen myyntijaksosi alkamisajankohdasta, eli pidäthän siis silmällä sähköpostiasi ja kurkkaathan myös roskapostin.

  • Jokaisesta myyntiin tuomasta tuotteesta veloitetaan hinnastomme mukainen käsittelymaksu ja saat sähköpostitse ilmoituksen käsittelymaksun kokonaismäärästä. Käsittelymaksun pääset maksamaan Kirppari-Kallen kautta kohdassa ”Omat varaukset”. Käythän maksamassa käsittelymaksun heti. Käsittelymaksu veloitetaan sekä myyntiin sopivista että myyntiin sopimattomista tuotteista.

Myyntijakson päätyttyä

  • Olemme sinuun sähköpostitse yhteydessä myyntijaksosi päätyttyä kun teemme sinulle tilityksen. Tilitys suoritetaan aina pankkitilille, jonka olet tallentanut Kirppari-Kalleen, emmekä tee käteistilityksiä. Tilitys tehdään vain jos käsittelymaksu on maksettuna.

  • Voit noutaa myymättä jääneet tuotteesi aiemmin ilmoittamastasi toimipisteestämme. Ilmoitamme sinulle sähköpostitse päivän, josta alkaen tuotteesi ovat noudettavissa. Tuotteet eivät ole noudettavissa ennen annettua päivämäärää.

Jos sinulle tulee mitä tahansa kysyttävää, olethan meihin yhteyttä sähköpostitse verkkokauppa@relove.fi.

Kiitos kun kierrätät kanssamme!