Myyntiehdot All Inclusive

Liikkeidemme valikoima keskittyy trendikkäisiin ja laadukkaisiin high-end, premium- sekä ketjumerkkeihin. Tällä hetkellä myyvimmät merkit ovat esimerkiksi: Arket, Acne Studios, Andiata, Adidas, COS, Djerf Avenue, Gauhar, Ganni, Halo from North, Samsoe & Samsoe, Second Female, Stine Goya, Marimekko, Minna Parikka, New Balance, Toteme, Uhana, Vimma, Zara, & Other Stories.

Voit tuoda meille Lux-myyntijaksolle myös luksusbrändejä, kuten Chanel, Gucci, Louis Vuitton, vintage-aarteita, sekä muita look-a-like brändejä.

Ethän epäröi kysyä konsultaatiota henkilökunnaltamme koskien tuotteitasi!

Relovessa voit myydä: 

  • Ajankohtaiseen sesonkiin ja trendeihin sopivia myyntituotteita. 
  • Aikuisten vaatteita ja asusteita. 
  • Ehjiä, nukattomia ja hyväkuntoisia tuotteita. 
  • Pestyjä ja puhtaita tuotteita. 
  • 7 päivän myyntijaksolle suosittelemme tuomaan 1–3 isoa kestokassillista ja 14 päivän myyntijaksolle 4–5 isoa kestokassillista myyntituotteita. 
  • Otamme myyntiin liikkeisiimme laadukkaita vintage-turkkeja ja -turkistuotteita sekä eettisesti valmistettuja nahka- ja turkistuotteita, jotka on valmistettu nahka- tai ruokateollisuuden ylijäämästä. Emme hyväksy valikoimaamme epäeettisesti valmistettuja uusia turkistuotteita. Ennen tuotteen myyntiin laittamista vaadimme alkuperätodistuksen tai -selvityksen varmistaaksemme eettiset hankintakäytännöt. 

*Tuotteita, eli vaatteita, kenkiä, laukkuja, koruja, aurinkolaseja sekä muita asusteita. 

Relovessa ei myydä: 

  • Tuotteita, joilla henkilökuntamme ei näe olevan kysyntää. 
  • Rikkinäisiä, nukkaisia tai muutoin huonokuntoisia tuotteita. 
  • Tuotteita suoraan säilytyksestä; käytäthän tuotteesi aina pesussa ennen myyntiin laittamista. 
  • Tuotteita, joissa on pinttymiä tai tahroja; suosittelemme tarkistamaan erityisesti kainalo ja niska-alueen värjäytymien varalta. 
  • Tuotteita, joissa on voimakas tuoksu. 
  • Kosmetiikkaa, sisustustavaraa, lastenvaatteita, alusasuja. 
  • Kopiotuotteita; huomaathan että henkilökuntamme voi vaatia aitoustodistusta arvokkaammille tuotteille. 
  • Juhlapukuja, kuten tanssiais- ja hääpukuja. 
  • Ultrapikamuotibrändien (esim. Shein) tuotteita. 

Relove Oy pidättää oikeuden olla laittamatta myyntiin myyntiehtojen vastaisia tuotteita ja hinnoitella myyntiin vain tuotteet, joilla asiantuntijatiimimme näkee olevan kysyntää. 

Huomioithan, että: 

  • Myyntijakson varaus on sitova ja maksettua myyntijakson varausmaksua ei palauteta. Online-varauskalenterin kautta tehdyillä varauksilla ei ole peruutusoikeutta. 
  • Myyntijakson pituus on vähintään 7 tai 14 päivää, mutta Relove Oy saa jatkaa myyntiä myös pidempään. Myyntijakso kestää enintään kolme (3) kuukautta. 
  • Myyntijakson ajankohta on alustava ja myyntijakso alkaa tuotteiden tuonnin jälkeen heti kun mahdollista.  
  • Relove Oy:llä on oikeus muuttaa myyntijakson ajankohtaa. Myyntijakson siirto ei aiheuta asiakkaalle lisäkustannuksia. 
  • Relove Oy:llä on oikeus siirtää myyntijakso toiseen Relove-liikkeeseen. Myyntijakson siirto toiseen liikkeeseen ei aiheuta asiakkaalle lisäkustannuksia. 
  • Asiakkaalla ei ole omaa henkilökohtaista myyntipaikkaa, vaan tuotteet on laitettu esille visuaalisen esillepanon mukaisesti, myynnin edistämiseksi. Myynnit rekisteröityvät henkilökohtaisen asiakasnumeron mukaan. 
  • Relove Oy:n henkilökunnalla on täydet oikeudet sijoittaa tuotteita vitriinin lisäksi esim. ikkunoille tai pöytätasoille. Tuotteet voivat olla myynnissä missä tahansa myyntipaikalla Relove Oy:n myymälässä sekä Relove Oy:n sosiaalisessa mediassa. 
  • Kaikkia asiakkaan tuomia tuotteita ei välttämättä laiteta myyntiin samanaikaisesti. Reloven henkilökunta täydentää kaikkien asiakkaiden tuotteita myyntijakson aikana tasapuolisesti. Kaikki tuotteet, joilla henkilökuntamme näkee myyntipotentiaalia, hinnoitellaan ja laitetaan myyntiin. 
  • Myyntijakson hinta sekä provisio määräytyy voimassa olevan hinnaston mukaisesti. Lisäksi veloitamme hinnaston mukaisen käsittelymaksun per tuote. 
  • Asiakkaan tuodessa tuotteet Relovelle myyntiin, Relove Oy:llä on oikeus myydä tuotteita koko myyntijakson ajan, ja kesken myyntijakson noudetuista tuotteista veloitetaan sadan euron (100 €) käsittelymaksu. 
  • Asiakkaan vastuulla on päivittää Kirppari-Kalleen ajantasaiset yhteystiedot (kotiosoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite) ja tilitiedot. 
  • Myyntipäiviksi lasketaan liikkeen aukiolopäivät eivätkä mahdolliset kiinniolopäivät lyhennä myyntijaksoa.  
  • Asiakkaan varatessa All Inclusive -myyntijakson, antaa asiakas Relove Oy:n henkilökunnalle täydet oikeudet tuotteiden hinnoitteluun sekä alennuksen määrittämiseen myyntijakson aikana.  
  • All Inclusive -myyntijakson hinnoittelu tehdään käsin, jolloin myyntiä eikä tuotteiden hintoja voi seurata tuotekohtaisesti.  
  • Relove Oy ei vastaa varastetuista tai kadonneista tuotteista. Koko Reloven liiketilassa on kameravalvonta sekä hälytysjärjestelmät. Relove Oy:n henkilökunta tekee parhaansa estääkseen varkaustapaukset. 
  • Relove Oy:n henkilökunta ilmoittaa, kun myyntijakso on päättynyt ja myymättömät tuotteet ovat noudettavissa. Tuotteet tulee noutaa viikon kuluessa ilmoituksesta. Relove Oy voi myös lahjoittaa tuotteet asiakkaan pyynnöstä hyväntekeväisyyteen. 
  • Mikäli tuotteita ei noudeta muistutuksesta huolimatta seitsemän (7) päivän kuluessa, siirtyvät ne Relove Oy:n omistukseen tai lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen. 
  • Henkilöllisyystodistus tulee esittää tuotteiden noudon / tilityksen yhteydessä, ja tilitys tehdään tuotteiden noudon yhteydessä tai myyntijakson loputtua, jos myymättä jääneet tuotteet lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen asiakkaan pyynnöstä. Yli kaksi kuukautta vanhat tilittämättömät tuotot siirtyvät Relove Oy:lle. 
  • Myyntiä voi kertyä Kirppari-Kallen asiakastilille vielä myyntijakson päätyttyä, mikäli tuotteita jää myyntiin liikkeeseen tuotteiden noudon ja tilityksen jälkeen. Asiakkaan vastuulla on tarkistaa omalta asiakastililtä, mikäli jälkimyyntiä on kertynyt, ja olla hetimiten yhteydessä siihen liikkeeseen, jossa myyntijakso tapahtui. Varat säilyvät asiakkaan Kirppari-Kallen asiakastilillä 12 kuukautta, jonka jälkeen ne siirtyvät Relove Oy:n omistukseen. 
  • Relove Oy ei vastaa viivästymisistä, vahingoista tai tuotteiden tuhoutumisesta tulipalon, vesivahingon, ilkivallan, murron tai muun yrityksestä riippumattoman syyn, kuten kuljetushäiriöiden, työtaistelutoimenpiteiden tai henkilökunnan sairastumisen sattuessa. 

Matkahuollon pakettipalvelulla lähetetyt myyntituotteet: 

Mikäli asiakas valitsee tuotteidensa lähettämisen Matkahuollolla, asiakkaalla on mahdollisuus noutaa myymättömät tuotteet myyntijakson päätyttyä Tampereen Relove-liikkeestä, mutta tämä edellyttää asiakkaalta velvollisuutta ilmoittaa tuotteiden noudosta sähköpostitse stockmanntampere@relove.fi viimeistään myyntijakson päättyessä. Relove Oy voi asiakkaan toiveesta myös palauttaa myymättömät tuotteet Matkahuollon pakettipalvelulla alkaen 19,90 € / paketti. 

Asiakkaalle luovutettu Matkahuollon lähetyskoodi on asiakas- ja pakettikohtainen, ja sillä voi lähettää vain yhden (1) paketin. Asiakkaan tulee pyytää Relovelta uusi Matkahuollon lähetyskoodi, jos hän haluaa lähettää useamman paketin. Jokainen lisäpaketti maksaa asiakkaalle ajankohtaisen hinnaston mukaisesti. 

Matkahuollon lähetykseen hyväksytään vain pahvilaatikot, joiden mitat ovat maksimissaan 70 cm x 40 cm x 55 cm, eikä niiden paino saa ylittää 38 kg. Käytetty pahvilaatikko on sallittu, mutta asiakas vastaa siitä, että pahvilaatikko on puhdas ja ehjä toimitusta varten. Lähetykseen sopivat esimerkiksi muuttoon tai säilytykseen tarkoitetut pahvilaatikot. 

Asiakkaan tulee laittaa pahvilaatikon sisälle omat yhteystiedot paperille kirjoitettuna tai tulostettuna. Asiakkaan on merkittävä tussilla pahvilaatikon ulkopuolelle: 

1. Relovelta saatu Matkahuollon lähetyskoodi tussilla kirjoitettuna. 

2. Pakettien kokonaismäärä juoksevalla numerolla (1/1). 

3. Paketissa tulee lukea myös RELOVE tussilla kirjoitettuna. 

    Asiakkaan tulee pakata myyntiin vain Reloven myyntiehtojen mukaisia tuotteita.  

    Vastuu tuotteiden toimituksesta on myyjällä ja kuljetusyrityksellä (Oy Matkahuolto Ab). Tuotteet katsotaan toimitetuiksi, kun kuljetusliike on rekisteröinyt paketin, mutta tämä edellyttää myös, että myyjäasiakas lähettää tuotteen asianmukaisesti. Myyjäasiakkaan tulee säilyttää kaikki toimitusta koskevat dokumentit. 

    Relove Oy ei ole vastuussa lähetyksistä, joista puuttuu Matkahuollon lähetystunnus, tai joita ei ole pakattu ohjeiden ja myyntiehtojen mukaisesti. 

    A2B-lähettipalvelulla lähetetyt myyntituotteet: 

    Mikäli asiakas lähettää tuotteet A2B-noutopalvelun välityksellä, tulee asiakkaan noutaa myymättömät tuotteet myyntijakson päätyttyä viikon (7 päivää) kuluessa. Asiakas voi myös ilmoittaa, jos hän haluaa lahjoittaa myymättömät tuotteet suoraan hyväntekeväisyyteen. Lisäksi asiakkaalla on mahdollisuus tilata myymättömien tuotteiden tuontipalvelu erillistä maksua (29,90 €) vastaan.  

    Asiakkaan on pakattava myyntiin vain Reloven myyntiehtojen mukaisia tuotteita. Noudettaviksi kasseiksi hyväksytään vain siistit ja puhtaat kestokassit, kuten esimerkiksi Ikea-kassit. 

    Vastuu tuotteiden toimituksesta on myyjäasiakkaalla ja kuljetusyrityksellä (A2B Finland Oy). Tuotteet katsotaan toimitetuiksi, kun kuljetusliike on vastaanottanut tuotteet – tämä edellyttää, että myyjä lähettää tuotteen asianmukaisesti.  

    Relove ei ole vastuussa lähetyksistä, joita ei ole pakattu ja merkitty myyntiehtojen mukaisesti. 

    Asiakkaan tulee laittaa kestokassien sisäpuolelle paperilappu, jossa on hänen nimensä. Asiakkaan on myös merkittävä kaikki pakkaukset juoksevalla numerolla (esim. 1/3, 2/3, 3/3), jotta ne voidaan yhdistää samaksi lähetykseksi.

    Varatessaan myyntijakson asiakas sitoutuu noudattamaan Relove Oy:n ajankohtaisia myyntiehtoja. Relove Oy pidättää kaikki oikeudet muutoksiin. [Myyntiehdot päivitetty 11.4.2024]